"My Love "N
"My Love "N
عشقم*عاشق*خودمه‏!‏
من و خدا ( <-PostCategory-> )

تصوري داشتم............

 خيال کردم که در کنار ساحل با خدا قدم مي زنم

 در آسمان تصويري از زندگي خود را ديدم

2 جاي پا ديدم

   يکي متعلق به من و ديگري به خدا

  وقتي آخرين تصوير زندگيم را ديدم

  به جاي پای روي شن نگاه کردم

  ديدم که چندين زمان در زندگيم فقط يک جاي پا بيشتر نيست

  دريافتم که اين در سخت ترين نقاط زندگيم اتفاق افتاده

  براي رفع ابهامم از خدا سوال کردم:

 خدايا فرمودي که اگر به تو ايمان بياورم هيچ زماني مرا تنها نخواهي گذاشت

  ديدم که در سخت ترين لحظات زندگيم فقط يک جاي پا بيشتر نيست

  چرا در زماني که بيشترين نياز به تو داشتم تنهايم گذاشتي؟

  خدا فرمود: 

  فرزند عزيزم

      تو را دوست دارم و تنهايت نمي گذارم

  در مواقع سخت اگر يک جاي پا مي بيني

در آن لحظات تو را بدوش کشيدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 4 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 2:46 توسط ماهان بونصری |

مطالب پيشين
, ساعت 2:46" > من و خدا