"My Love "N
"My Love "N
عشقم*عاشق*خودمه‏!‏
گريه تلخ من ( <-PostCategory-> )
سر کلاس ادبيات معلم گفت : فعل رفتن رو صرف کن

 - رفتم ... رفتي ... رفت ... ساکت مي شوم ، ميخندم ولي خنده ام تلخ مي شود

 استاد داد مي زند : خوب بعد ؟ ادامه بده !

 و من مي گويم : - رفت ... رفت ... رفت ... رفت و دلم شکست ... غم رو دلم نشست ...

 رفت و شاديم بمرد ... شور از دلم ببرد ..

. رفت ... رفت ... رفت ... و من مي خندم و مي گويم :

 خنده ي تلخ من از گريه غم انگيز تر است .............. کارم من از گريه گذشته.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 4 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 2:46 توسط ماهان بونصری |

مطالب پيشين
, ساعت 2:46" > گريه تلخ من